Konzultácie a školenia v oblasti obchodu, manažmentu a personálneho poradenstva.

Viac ako 20 rokov pôsobím v obchode a prešla som rôznymi pozíciami
od získavania zákazníkov až po riadiace a manažérske pozície
s tímom viac ako 50 ľudí.

Chcete, aby Vaši ľudia vedeli lepšie predávať? Chcete, aby doručili Vašej firme vyšší zisk?

Naučím ich ako na to. Aké zásady a pravidlá platia v obchode a pri vyjednávaní.
- identifikácia kľúčových potrieb zákazníkov
- typológia zákazníkov a jej využitie v praxi
- efektívne vyjednávanie a asertívne správanie v praxi
- nastavenie reálnych cieľov obchodníka

Chcete, aby Vaši manažéri a riadiaci pracovníci viedli svojich ľudí efektívne a spravodlivo?

Chcete, aby vedeli svojich ľudí motivovať a podnecovať k stále vyšším výkonom?

Vo vzdelávacom procese ich postupne naučím:

- nutné manažérske zručnosti
- rozdelenie pracovného času a priorít - timemanagment
- ako dávať konštruktívnu spätnú väzbu svojim ľuďom
- správne delegovanie úloh
- ako efektívne motivovať podriadených

Potrebujete doplniť svoj obchodný tím o skvelého človeka? Chcete mať lojálneho zamestnanca, ktorý vydrží vo vašom zamestnaní čo najdlhšie?

Ponúkam Vám komplexné personálne poradenstvo pri hľadaní pozícií obchodníkov. Zorganizujem Vám výberové konanie formou assessment centrum.

Moje skúsenosti

Pracovala som pre viacero nadnárodných korporácií. Posledných 15 rokov, som robila pre tieto tri:

  • 1

    Telefónica O2, s.r.o. Bratislava

    Vybudovanie 15 franchisových a 30 partnerských predajní. Organizácia marketingových a biznis aktivít pre zvýšenie predaja. Riadenie spolu viac ako 50 predajní a 150 ľudí počas 7 rokov.
  • 2

    Nestlé Slovensko, s.r.o. Bratislava

    Obchodný reprezentant pre VIP klientov. Budovanie obchodnej siete s viac ako 400 aktívnych odberateľov. Vybudovanie silného a stabilného regiónu v divízii Out of Home.
  • 3

    GE Capital Leasing, a.s.

    Realizácia projektu s nárastom zisku na províziách z leasingu o viac ako 2600%. Projekt na podporu predaja áut a finančných služieb pre VIP klientov. Výber kľúčových zamestnancov a školenie personálu.